W jaki sposób można złożyć zamówienie?
W naszym sklepie istnieje możliwość złożenia zamówienia w następujący sposób:
* Poprzez wypełnienie formularza koszyka zakupów na stronie hurt.digito.com.pl
* Poprzez wysłanie e-maila na adres hurt1@digito.com.pl zawierającego dane dotyczące zamawianego towaru i adres wysyłki
* Telefonicznie pod nr 616771936 - od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
W jaki sposób można zapłacić za zamówiony towar?
W naszym sklepie istnieje możliwość zapłaty za towar w następujący sposób:
* Przelewem bankowym (przedpłata na podstawie faktury proforma)
* Gotówką przy odbiorze towaru (płatne kurierowi firmy spedycyjnej - pobranie)
* Przelewem z odroczonym terminem płatności (na podstawie przyznanego limitu kupieckiego)
Jaki jest koszt wysyłki opon?
Wysyłka jest bezpłatna dla zamówień na minimalną kwotę 200zł netto. Dla zamówień poniżej 200zł netto, koszt wysyłki to 20zł netto. W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki wystawiamy fakturę na koszt wysyłki i zwrotu (20zł/opona netto).
Czy towar można odebrać osobiście?
Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru w naszym magazynie w Bogucinie k/Poznania, po wcześniejszym zamówieniu towaru sklepie internetowym i potwierdzeniu dostępności przez pracownika sklepu.
Czy oferowane w waszym sklepie opony są nowe i mają gwarancję?
Opony oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe, objęte gwarancją - od 2 do 10 lat w zależności od producenta.
Jaka jest data produkcji opon oferowanych w waszym sklepie?
Informacja o roku produkcji widoczna jest w karcie produktu. W przypadku braku takiej informacji uznaje się, że opony nie są starsze niż 24 miesiące.
Czy można zwrócić zamówione opony?
Opony można zwrócić w ciągu 14stu dni od zakupu - nie dotyczy opon dostępnych na zamówienie tj. opisanych czasem realizacji dłuższym niż 48h. W przypadku zwrotu towaru wystawiamy fakturę na koszt wysyłki (10zł/szt netto).